sobota, 26 lipca 2014

Liebster Award!

Za nominacje do tej nagrody bardzo dziękuje Blogowi: http://zayn-viki-love-story.blogspot.com
Jestem naprawdę przeszcęśliwa za nominacjei bardo ci dziękuję. Nominacja do Liebster Award otrzymywana jest od innego blogera, w ramach uznania za dobrze wykonaną pracę. Po odebraniu nagrody, należy odpowiedzieć na 11 pytań od osoby, która cię nominowała. Następnie ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym i zadajesz 11 pytań). Nie wolno nominować bloga, który cię nominował.
Pytania:
1.Ile masz lat ?

Mam 14 lat.

2.Jak masz na imię ?
 
Mam na imię Natalia :)
 
3.Twoje hobby ?
 
Czytanie książek.
 
3.Jaki jest twój idealny typ chłopaka ?
 
niski blondyn, usiałby być miły, ale też i zabawny.
 
4.Dlaczego zaczęłaś pisać ?
 
Zaczęłam pisać, ponieważ naszła mnie taka wena twórcza (xD) wymyśliłam historię Zayna i Megan w mojej głowie i tak po prostu chciałam ją przelać i podzielić się nią z kimś.
 
5.Co cię natchnęło na pomysł
tematu twojego opowiadania ?
 
Cóż sama nie wiem. Wracałam ze szkoły i do głowy mi ten pomysł.
 
6.Twoja ulubiona gwiazda ?
 
Oczywiście One Direction, ale lubię dużo innych rockowy zespołów (wiem, że 1D to Pop) ale długo by wymieniać.
 
7.Gdzie chciałabyś spędzić swoje wymarzone wakacje ?
 
Moje wymarzone wakacje chciałabym spędzi na jakieś wyspie, gdzie byłby bungalow i piękna niebieska woda.
 
8.Jaki jest twój ulubiony kolor ?
 
Mój ulubiony kolor to Zielony :)
 
9.Co jest twoją motywacją do pisania ?
 
osoby, które czytają moje opowiadanie.
 
10.Co sprawia ci największą radość ?
 
Komentarze, ludzi, którzy czytają i chwalą moje opowiadanie. Ale też moja przyjaciółka, ona też sprawia mi dużo radości.
 
11.Czy jesteś zadowolona z efektów swojej pracy ?
 
To zależy, ale najczęściej tak.
 
Ja nominuje blogi:
Przepraszam, ale więcej nie znam blogów, które by nominowała.
 
Moje pytania:
1.Jak masz na imię?
2Twój ulubiony kolor?
3.Co podkusiło cię do założenia bloga?
4. Masz rodzeństwo?
5. Jaki był najszczęśliwszy dzień w twoim życiu?
6. Od czego jesteś uzależniona?
7. Dwie rzeczy, które zabrałabyś na bezludną wyspę to?
8. Czy lubisz pisanie?
9. Jesteś dumna ze swojego bloga?
10. Masz jakieś zwierzątko?
11. Twoje Hobby?
 
 
 
 
 
/


1 komentarz:

  1. Dziękuje za nominacje ale nie wiem czy jest sens pisać jej jeszcze jednej, alee bardzoo ale to bardzo miło z twojej strony <3

    OdpowiedzUsuń